Çağın Büro, Anadolu yakasında showroom açmaya hazırlanıyor

İstanbul Anadolu yakasında showroom açma yatırımlarının yanı sıra önümüzdeki dönemde üretim alanlarını 10 bin metrekare kapalı alana çıkarmayı planladıklarını söyleyen Murat Sarı, ayrıca ürün çeşitlerini de 15 bine ulaştırmayı hedeflediklerini ifade etti. Yatırım planları arasında önümüzdeki dönem içinde İstanbul Anadolu yakasında bir showroom açarak buradaki talebi karşılamanın yer aldığı belirten Çağın Büro Genel Müdürü Murat Sarı, halihazırda İstanbul’da iki, Ukrayna’da bir adet olmak üzere toplam üç adet olan showrooma sahip olduklarını dile getirdi.

Ayrıca hedefleri arasında üretim alanlarını 10 bin metrekare kapalı alana çıkarmanın da yer aldığını vurgulayan Sarı, bununla birlikte yeni iş gücü ve istihdam sağlamayı da hedeflediklerini aktardı. Sarı, “Kurumsal e-ticaret sitemizde günlük 2 bin 500 ziyaretçi sayımız ile iş adamları, iç mimarlar ve son kullanıcılara hizmet veriyoruz. Bunların yanı sıra hedeflerimizden bir diğeride 8 bin olan ürün çeşidimizi 15 bine yükselterek müşterilerimize en iyi ve en kapsamlı hizmeti sunmak” dedi.

Çağın Büro Mobilya‘nın 1970 yılında ofis mobilyası üretmek amacıyla kurulduğunu anlatan Murat Sarı, sürekli gelişim ve yenilikten yana olduklarını dile getirdi. Bunu gerçekleştirebilmek için kendi tasarım ekiplerini kurduklarını vurgulayan Sarı, ürünlerinin Avrupa standartlarında ve E1 normunda üretildiğini kaydetti. Sarı, “Firma olarak, kriz nedeni ile küçülmeye gitmediğimiz gibi, büyüme ile ilgili planlarımızı erteleyerek mevcut konumumuzu koruduk. Buna rağmen ciromuzda hissedilir bir artış sağladık diye konuştu. Mobilya sektöründeki yeni tasarımlar, teknik ve yöntemler ile ilgili olarak çeşitli ülkelere ziyaretler gerçekleştirdiklerine dikkat çeken Murat Sarı, gerek pazar araştırması gerekse ürün geliştirme açısından yaptıkları ziyaretlerle yeni iş ilişkileri, bilgi ve tecrübeler edindiklerini ifade etti. Sarı, “Firmamız aynı zamanda Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek webten mobilya satışı konusunda öncü oldu. Web sitemizde Türkçe, İngilizce ve Rusça seçeneklerin bulunuyor olması ve sitemizin sürekli güncelleniyor olması yurtiçi ve yurtdışı müşteri portföyü açısından olumlu ve etkiler yaratıyor. Bu sayede ürünlerimize olan talep artıyor ve toplu alımlarda artış gözleniyor” şeklinde konuştu.

Türkiye’deki mobilya sektörünün bugün çok daha iyi yerlere geldiğini vurgulayan Murat Sarı, sektörün tasarımın öncüsü olan İtalya ile hem tasarım hem de kalite anlamında boy ölçüşebilecek durumda olduğunu dile getirdi. Sarı, “Çevre ülkelere bakıldığında hammadde ve üretim tesisi yetersizliği, nitelikli personel bulamamaktan kaynaklanan sorunlar nedeniyle Türkiye Ortadoğu, Orta Asya, Afrika ve Avrupa’nın gözde tedarikçisi durumuna gelmeye başladı. Yeniden yapılanma sürecine giren tüm ülkeler Türkiye ile çalışmak konusunda yarış halindeler” bilgisini verdi.

Kaynak: Dünya Gazetesi Yayınlanma Tarihi: 16/09/2011